Sininen Polku on muutosjohtamisen asiantuntija, joka keskittyy tuottavuuden parantamiseen erityisesti digitalisaatiota hyödyntämällä. Sininen Polku halusi toteuttaa brändiuudistuksen, jotta yrityksen viestintä ja ilme kuvastaisivat paremmin heidän rooliaan muutoksen edistäjänä.
Ground loi Siniselle Polulle heidän tavoitteitaan edistävän brändi- ja viestintästrategian. Uudenlaisella viestinnällä on pyritty erottumaan alan muista toimijoista ja vahvistamaan mielikuvaa Sinisestä Polusta kokonaisvaltaisena kumppanina. Groundin ja Briiffin yhteistyönä syntyivät muun muassa uusi logo, ilme, slogan, hissipuhe ja verkkosivut.
Yhteistyö on jatkunut kumppanuutena viestinnän sparrauksen, valmennusten ja sisällöntuotannon muodossa.
Tutustu Sinisen Polun verkkosivuihin