Malva

Lahden uusi visuaalisten taiteiden museo Malva halusi kiteyttää brändinsä, löytää oman äänensä ja määritellä viestintänsä suuntaviivat. Ground otti rohkeasti tehtävän vastaan ja ryhtyi lahtelaisen mielenmaiseman tulkiksi.

Mieletön museo Malskilla

Malva on uudenlainen, elämyksellinen taidemuseo, joka haluaa tarjota kokemuksia taiteen parissa uudella tavalla sekä uusille yleisöille – Malva tarjoaa elämyksiä niin taiteen suurkuluttajille kuin ensikertaa museossa vierailevillekin. Ground auttoi Malvaa tämän olemuksensa kiteyttämisessä sekä kertomisessa maailmalle.

Groundin ja Malvan yhteisten työpajojen tuloksena syntyivät Malvan brändin päälinjat. Brändimielikuvaa tukemaan laadittiin viestintäsuunnitelma, jossa määriteltiin Malvan viestinnän ydinviestit, äänensävy sekä toimenpiteet. Lopputulos oli juuri Malvan näköinen: asiantunteva mutta helposti lähestyttävä, jossa näkyy lahtelainen rosoisuus sekä uskallus tehdä asiat omalla tavalla.

Ground on tukenut Malvaa matkan varrella myös mediayhteistyössä sekä muissa viestinnän toimenpiteissä. Malvan taide-elämyksistä päästään nauttimaan 29.4., mutta sitä ennen tarjontaan voi tutustua museon verkkosivulla.

 

Tätä teimme

  • Brändityö
  • Viestintäsuunnitelma
  • Mediaviestintä

”Groundin timanttiset asiantuntijat auttoivat Malvaa löytämään ja kiteyttämään identiteettinsä. Mielestäni Groundin kanssa työskentely oli sekä hauskaa että helppoa. Groundilaisista oli myös korvaamaton apu viestintäkiireiden keskellä – suuri kiitos siitä!”

Maija Wilska, viestinnän asiantuntija