Tätä teimme
Viestintästrategiatyön pohjaksi Ground teki syvähaastattelujen avulla sidosryhmäkartoituksen, jolla selvitettiin lähtötilaa vielä syvemmin. Kartoituksella pureuduttiin muun muassa nykyiseen mielikuvaan ja mistä se on syntynyt sekä siihen millaisia odotuksia Itlaa kohtaan on.
Viestintästrategian turvin Itla vahvistaa myönteistä mielikuvaa ja rooliaan sillanrakentajana, koollekutsujana ja tiedon syntetisoijana lasten hyvinvointiin liittyvien päätöksentekijöiden, tutkimusyhteisöjen ja ammattilaisten välillä.
Itlan toiminnan kulmakiviä ovat tietopohjan rakentaminen, innovaatiotoiminta ja koulutus.
”Lasten ja perheiden hyvinvoinnissa on tapahtumassa muutoksia, jotka vaikuttavat yhteiskuntaamme ja sen tulevaisuuteen. Haluamme ennakkoluulottomasti vaikuttaa siihen, että palvelujärjestelmän muutos tapahtuu hallitusti ja tutkittuun tietoon perustuen”, sanoo Itlan toimitusjohtaja Petri Virtanen.
Muuttuvan toimintaympäristön myötä Itlaan kohdistuu paljon odotuksia, joihin organisaatio pyrkii vastaamaan myös viestinnällä.