Töitämme

Sanat puhuvat, teot näkyvät. Me olemme asiakkaillemme strateginen ja inspiroiva muutosvoima.

 

Luomme viestinnän ja markkinoinnin ratkaisuja, jotka erottuvuudellaan vaikuttavat ihmisten tunteisiin, asenteisiin ja toimintaan.

Asiakkaamme ovat isoja kansallisia ja kansainvälisesti toimivia konserneja, kaupunkeja, järjestöjä, pk-yrityksiä ja startupeja. Katso esimerkkejä siitä, miten olemme vaikuttaneet. Ja kysy lisää, kerromme mielellämme!

Wintteri

Uudenkaupungin uusi monitoimijatalo Wintteri on iso satsaus kaupunkilaisten tulevaisuuteen ja hyvinvointiin. Hankkeessa haluttiin panostaa viestintään heti alkumetreiltä saakka. Viestinnän kumppaniksi, tueksi ja lisäkäsiksi valittiin Ground.

Pohjolan Voima

Pohjolan Voima halusi nostaa organisaationsa asiantuntijat entistä vahvemmin esille. Ground loi Pohjolan Voiman asiantuntijoille valmennuskokonaisuuden, joka toi rohkeutta ja taitoa oman asiantuntijuuden esiintuomiseen.

Malva

Lahden uusi visuaalisten taiteiden museo Malva halusi kiteyttää brändinsä, löytää oman äänensä ja määritellä viestintänsä suuntaviivat. Ground otti rohkeasti tehtävän vastaan ja ryhtyi lahtelaisen mielenmaiseman tulkiksi.

Rudus

Alansa johtavana toimijana Rudus haluaa näyttää esimerkkiä kestävämmän huomisen rakentamisesta. Rudus on jo pitkään tehnyt työtä ympäristöystävällisten tuotteiden kehittämisen ja luonnon monimuotoisuuden turvaamisen eteen. Nyt haluttiin kuitenkin siirtyä seuraavalle tasolle laatimalla työtä ohjaava, tavoitteellinen ja selkeä ympäristövastuustrategia. Rudus kääntyi Groundin puoleen.

Pohjola Rakennus

Pohjola Rakennus halusi varautua viestinnällisesti haastaviin tilanteisiin jo hyvän sään aikana. Sparraamaan ja avuksi Pohjola Rakennus valitsi Groundin asiantuntijat.

JALOSTAJA PARA TEAM

Jalostaja teki vastuullisuusajattelusta konkretiaa ja tukee nuorten ja nousevien paraurheilijoiden matkaa kohti huippua. Ground on ollut hankkeen kumppanina alusta lähtien.

TURUN OSUUSKAUPPA

Briiffin ja Groundin tiimi ideoi ja suunnitteli Turun Osuuskaupalle uuden Ässätekoja-konseptin yhdessä johdon ja henkilöstön kanssa. Tavoitteena oli olla yhdessä enemmän kuin ennen – ja että yhteishenki näkyisi myös asiakkaalle.

FINNHEMS

FinnHEMSille on tärkeää viestiä toiminnastaan uskottavasti ja luotettavasti. Suomalaisilla on oikeus saada tietoa lääkärihelikopteritoiminnasta ja voida luottaa sen ensiluokkaisuuteen. Sankaritarinoiden sijaan viestinnässä keskitytään tunnettuuden, vaikuttavuuden ja merkityksellisyyden rakentamiseen pitkäjänteisesti.

FINNSEMENTTI

Finnsementti halusi tuoda äänensä ympäristökeskusteluun ja vahvistaa viestintäänsä eri foorumeilla. Yhteistyö Groundin kanssa valoi vahvat perustukset Finnsementin viestinnän suunnittelulle ja toteutukselle.

ITSENÄISYYDEN JUHLAVUODEN LASTENSÄÄTIÖ

Ground toteutti Itlalle uuden viestintästrategian, jonka avulla Itla vastaa muuttuvan toimintaympäristön haasteisiin. Työn pohjaksi toteutettiin sidosryhmäkartoitus, jossa muun muassa pureuduttiin lähtötilan mielikuvaan ja mistä se on syntynyt sekä siihen millaisia odotuksia Itlaa kohtaan on.

FICAN WEST

Groundin käsissä syntyi FICAN Westille eli Läntiselle Syöpäkeskukselle viestintästrategia, joka sisältää mm. brändikoodiston ja uudet ydinviestit. Samassa yhteydessä uudistimme myös FICAN Westin verkkosivut.

Endress Hauser
Finnfund
FinnHEMS
Finnsementti
Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö
Jalostaja Para Team
Lappset
Liiga
Malva
Motonet
Kauppakeskus Mylly
Pohjola Rakennus
Pohjolan Voima
Pori Jazz
Rudus
S-TOK
Suomalais-venäläinen Kauppakamari
Suomen Lääketieteen Säätiö
TPS
Turun kaupunki
Turun Teknologiakiinteistöt
Turun Yliopisto
Teollisuuden Voima Oyj
Vaasan keskussairaala
Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri
Whim