Sisältö­strategiaopas

Suunnittele vaikuttavia sisältöjä oppaamme avulla.

 

 

Tämän oppaan avulla navigoit yrityksesi viestinnän suunnittelua muuttuvan toimintaympäristön keskellä. Opit, miksi sisältöstrategia on välttämätön työkalu tavoitteellisen ja suunnitelmallisen viestinnän taustalla, mitä kaikkea sisältöstrategia pitää sisällään ja mihin asioihin sinun kannattaa kiinnittää huomiota, kun laadit sisältöstrategiaa.

Hyvin laadittu sisältöstrategia auttaa yritystäsi monin tavoin.

  • Sisältöstrategia kiteyttää ydinviestit ja täsmentää kanavat, joissa sisältöjä jaetaan.
  • Sisältöstrategia määrittelee kohderyhmät ja kertoo niistä olennaisen.
  • Sisältöstrategian avulla teet viestintää tavoitteellisesti ja kustannustehokkaasti.Sen avulla resursoit tekemisen suhteessa viestinnän määrään ja henkilö- ja budjettiresursseihin.
  • Sisältöstrategia ei ole vain viestintäyksikön työkalu. Sen avulla pidät koko organisaatiosi samalla sivulla ja ohjaat eri yksiköiden tekemistä liiketoimintastrategian viitoittamaan suuntaan.
  • Sisältöstrategia sisältää keskeiset mittarit (KPI), joita seuraamalla pysyt kärryillä, mitä viestinnällänne saavutetaan.
  • Kun tunnet asiakkaasi ja tiedät mitä he etsivät, voit luoda heille yksittäisten sisältöjen sijaan sisältö- tai asiakaspolkuja, joilla ohjaat hänet haluamaasi paikkaan tai kohti tiettyä sisältöä.

Saat oppaan latauslinkin täyttämällä alla olevat yhteystietokentät. Jos latauslinkkiä ei pian kuulu sähköpostiisi, niin tarkista roskapostikansiosi. Hyviä lukuhetkiä!

Form 437106871 to be rendered here.

Keräämme ja käsittelemme henkilötietoja noudattaen tietosuojalainsäädäntöä ja tietosuojaviranomaisten antamia ohjeistuksia. Voit milloin vain tarkistaa tietosi tai muuttaa niitä. Lue lisää tietosuoja- ja rekisteriselosteestamme.