Mainetutka

Kyteekö organisaatiosi sisällä maineuhka?

 

Työntekijöillä on valta rakentaa tai hajottaa mainetta

Konsulttiyhtiöt tuottavat paljon arvokasta dataa siitä, minkälaisena ulkoiset sidosryhmät näkevät organisaatioiden ja brändien maineen. Näistä tutkimuksista ulos jää kuitenkin se ryhmä, jolla on paras tieto sekä nopein vaikutus ja valta organisaation maineeseen; Työntekijät.  

Me huomasimme puutteen yhdessä Ramboll Management Consultingin kanssa ja käärimme hihat.

Syntyi Mainetutka.

Sen avulla voidaan tunnistaa ja ennaltaehkäistä sisäisiä maineuhkia. Neliosaisen kysymyspatteristolla luodataan johtamisen, työyhteisökokemuksen, asiakaskokemuksen ja brändin sisäistä tilaa.

Tulosten analyysiin ja toimenpide-ehdotuksiin osallistuu aina Groundin viestintäkonsultti ja Rambollin liikkeenjohdon konsultti.

Kysy lisää Jereltä / 045 865 4001 / jere.rinne@ground.fi 

Kyteekö organisaatiossasi maineuhka?

Moni mittaa ja seuraa organisaation mainetta asiakkaiden ja muiden ulkoisten sidosryhmien osalta. Mutta tiedätkö, minkälaiseksi organisaatiosi henkilöstö kokee maineenne tai miten sitä pystyy parantamaan?

Lue blogista lisää