Ground on asiakkailleen strateginen kumppani



Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset kertovat asiakkaidemme arvostavan erityisesti yhteistyömme strategista otetta. Vastaajat kertoivat, että ymmärrämme asiakkaidemme viestinnän tarpeita erittäin hyvin.

Toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn toukokuun aikana. Saimme iloksemme todeta, että asiakkaidemme tyytyväisyys työhömme on säilynyt erinomaisella tasolla. 88 prosenttia vastaajista on erittäin tai melko tyytyväinen yhteistyöhömme.

Olemme onnistuneet puhaltamaan uusia ideoita asiakkaidemme ajatteluun, innostaneet rohkeampaan viestintään ja ideoineet yhdessä vaikuttavampaa viestintää. Keskiarvoksi saimme 8,5 (asteikolla 1–10).

Asiakkaamme ovat eniten tyytyväisiä palveluistamme strategiseen suunnitteluun, valmennuksiin, kriisiviestintään, liikkeenjohdon konsultointiin sekä sisällöntuotantoon.

Palvelumme laatu on hyvin kohdillaan, sillä saimme siitä parhaimman keskiarvon 4,5 (asteikolla 1–5). Toiseksi eniten asiakkaamme arvostavat asiantuntemustamme, sen keskiarvo oli 4,4.

Kehitettävää meillä on asiakkaan yllättämisessä, proaktiivisuudessa ja innostamisessa. Niihin kiinnitämme jatkossa entistä enemmän huomiota.

Erityisen tyytyväisiä olemme siitä, että asiakkaamme pitävät Groundia strategisena ja luotettavana kumppanina. Luottamus meihin on korkealla, ja pidämme sitä suuressa arvossa. Rimamme pysyy jatkossakin korkealla!

→ Lue lisää palveluistamme