HC TPS Turku Oy

Perinteikäs urheiluseura yhteiskunnalliseksi arvokeskustelijaksi.

Yksi Suomen kaikkien aikojen menestyneimmistä jääkiekkoseuroista lähti rohkeasti kehittämään omaa viestintäänsä yhteiskunnallisesti kantaaottavaksi ja vaikuttavaksi.

Strategian taustatyönä Ground teki 1500 henkilön yhteisölle arvokyselyn, jolla selvitettiin, mitä seuran jäsenet pitävät toiminnassa tärkeänä. Kyselyn tulosten ja työpajojen pohjalta rakennettiin uusi viestintästrategia ja ydinviestit, joissa yhdistyvät yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja huippu-urheilun maailma uudella tavalla.

”Groundilaisilla on taito sisäistää asiakkaan liiketoiminnan vaatimukset ja tuoda omia näkökulmia tukemaan niiden saavuttamista. Aidosti kumppanuuspohjalta toimiminen on myös varmistanut, että olemme kaikissa tilanteissa saaneet palvelua joustavalla ja nopealla aikataululla.”

Mika Eskola
toimitusjohtaja, HC TPS Turku Oy

Groundin palvelut

viestintästrategia
ajatusjohtajuus
toimintaympäristön luotaus
mainetutkimus
kriisiviestintä
mediaviestintä