Groundilta draivia Cerionin viestintään

Datan hyödyntämisen ammattilainen Cerion Solutions Oy on valinnut Groundin viestintäkumppanikseen. Syksyllä startanneen yhteistyön tavoitteena on kirkastaa Cerionin brändiä ja ydinviestejä sekä kasvattaa yrityksen tunnettuutta mm. asiantuntijaprofiilia vahvistamalla.

Strategisen viestintätyön lisäksi Cerionin visuaalinen ilme ja logo uudistetaan. Uuden brändin tavoitteena on kuvastaa paremmin Cerionin vankkaa asiantuntemusta ja raikasta näkemystä datan mahdollisuuksista ja tiedolla johtamisesta.

– Digitalisaatiosta puhuvat tällä hetkellä kaikki. Lukuisat organisaatiot tarvitsevat suunnannäyttäjiä ja toteuttajia datan valjastamisessa konkreettisiksi käytännöiksi ja tuloksiksi. Tässä yhteiskunnallisessa keskustelussa Cerion haluaa olla entistä vahvemmin mukana: erottua ja tuoda uusia näkökulmia ja ratkaisuja esille, Groundin Kaisa Ruohonen kertoo.

– Yhteistyö on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin, ja groundilaiset ovat ravistelleet ajatteluamme hyvällä tavalla. Odotammekin rohkeaa ja ennakkoluulotonta viestinnän tekemistä yhdessä Groundin kanssa, sanoo Cerionin liiketoimintajohtaja ja markkinoinnista vastaava Laura Laiho.

 

Cerion from Jukka-Pekka Paajanen on Vimeo.

Lähetä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Share This