Ground PowerParkin viestintäkumppaniksi

PowerPark on valinnut Groundin ja Place Marketingin kumppaneikseen markkinoinnin ja viestinnän uudistamisessa. PowerParkin markkinointiviestintä uudistetaan vastaamaan paremmin 130 hehtaarin elämyspuiston tarjontaa ja luonnetta. Elämysmaailma PowerPark sijoittui Suomen arvostetuimmaksi vapaa-ajankeskukseksi Taloustutkimuksen Suomi tänään -tutkimuksessa.

PowerPark on valittu Suomen parhaaksi vapaa-ajankeskukseksi jo kaksi kertaa, 2010 ja 2013, mutta on siitä huolimatta tunnettuudessa vasta neljästoista.

– Asiakkaamme ovat meihin tyytyväisiä, mutta töitä on vielä tehtävänä mielikuvan ja tunnettuuden osalta, PowerParkin johtaja Mikko Kiviluoma sanoo.

Keväällä starttaavan, uuteen konseptiin perustuvan markkinointiviestinnän yksi tärkein tavoite onkin kasvattaa tunnettuutta ja saada mielikuvat vastaamaan todellisuutta. Hauskanpidon ja leikin rinnalla PowerParkin sosiaalinen vastuullisuus halutaan myös nostaa vahvemmin esille.

Monipuolinen elämysmaailma

PowerPark on Suomen erikoisin huvipuisto ja monipuolisin elämysmaailma. Etelä-Pohjanmaan Alahärmässä sijaitsevasta elämysmaailmasta löytyy muun muassa Euroopan suurin sisäkartingrata, Suomen ensimmäinen 5D-elokuvateatteri, Satumaailma, Hevosmaailma sekä lukuisia majoitus- ja ravintolapalveluja. Huvipuiston ylpeys on maailman kymmenen parhaan puuvuoristoradan joukkoon valittu Thunderbird.

– Tarjontamme on todella monipuolinen ja ainutlaatuinen, ihmiset eivät vain tiedä sitä. Tähän haemme nyt muutosta yhdessä placelaisten ja groundilaisten kanssa. Tänä vuonna tulee tapahtumaan suuria, Kiviluoma kertoo.

Ground tarttuu innolla haasteeseen uudistaa elämysjätin viestintää ja ennakoi hauskaa tulevaisuutta PowerParkin viestintäkumppanina.

Lähetä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Share This